dimanche 30 janvier 2011

Rain rain rain !



Oh my god ! Je suis tellement épuiser!  Je suis entrain de faire mes révisions pour mes examens qui s’en viennent. Examens…blabla…examens….blabla….En faite, voici quelques photos que j’ai pu prendre cette fin de semaine … mais avec ce temps pluvieux  c’est difficile d’avoir de belles photos. J’espère que vous allez aimer.

Oh my god! I’m so exhausted! I am doing my revisions of my exams and it’s soooo longgg !! Exams blablabla exams blablabla….. Anyway ,here are some picture of this week-end, I could not take more picture because it’s was raining outside so hope you like them!




                                    Oui oui amuse toi !!
                                                     Coucou toi :)



Miam miam it smell so good ! 
Miam miam sa sens tellement bon !

Parfum : So irresistible by Givenchy
Souliers: Converse 
Pull : H&M



2 commentaires:

  1. what a great sweater so cozy!
    xoxo

    http://www.leatherlaceblog.com/
    http://www.leatherlaceblog.com/

    RépondreSupprimer
  2. love the converse! Good luck with your stuff and hopefully you get a long rest soon!

    pepperandchips.blogspot.com

    RépondreSupprimer